• A- A A+
  • Ir izdots UNESCO Katedras žurnāla Journal of Teacher Education for Sustainability 22(2) numurs

    Aktualizēts 14.04.2021 09:37

    Ir iznācis kārtējais zinātniskā žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” numurs gan elektroniskajā, gan drukātajā versijā. Žurnālā lasītājiem tiek piedāvāti desmit raksti, kuros ir atspoguļoti pētījumi par ilgtspējīgas izglītības jautājumiem, ilgtspējīgas attīstības mērķiem, audžuģimeņu pedagoģiju kā inovatīvu sociālo un pedagoģisko fenomenu izglītībā ilgtspējīgai attīstībai, tiešsaistes mācībām, angļu valodas kā svešvalodas mācībām kā atslēgu ilgtspējīgai attīstībai, par globāliem pētījumiem un kvalitatīvas izglītības nodrošināšanu ilgtspējīgas attīstības mērķu sasniegšanā u.c. Žurnālā ir pārstāvēti autori no Kolumbijas, Irānas, Kanādas, Saudu Arābijas, Apvienotās Karalistes, Taizemes, Lietuvas un Latvijas.

    Aicinām iesniegt žurnāla tematikai atbilstošus zinātniskos rakstus. Par žurnāla specifisko saturu var lasīt žurnāla mājaslapā: https://sciendo.com/journal/jtes, bet vairāk uzzināt par žurnāla specifiku un globālo DU UNESCO Katedras žurnālu tīklojumu var pēdējā žurnāla numura redaktoru ievadrakstā: https://www.sciendo.com/article/10.2478/jtes-2020-0012

    Papildu informācija:

    DU UNESCO Katedras vadītāja:

    Prof. Ilga Salīte

    ilga.salite@du.lv

    Pasākumu kalendārs

    < Novembris >
    31 1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 1 2 3 4

    DU BUKLETI

    Pieraksties jaunumiem e-pastā

    Nepalaid garām jaunākās ziņas no Daugavpils Universitātes!

    Loading